Chcete mít jistotu správného fungování Vašeho kotle, aniž byste se o něj museli starat? Dopřejte svému kotli pravidelnou údržbu, jen tak, Vám bude spolehlivě sloužit. Doporučený interval servisní prohlídky je 1x ročně.
U kotlů v záruce jsou roční, servisní intervaly nezbytné pro uplatnění záruční opravy.
Zajistíme:
Bouchavý zvuk, praskání, drnčení v kotli – zkontrolovat tlak vody v topení, zkontrolovat filtr pod kotlem, zkontrolovat zda-li jsou odvzdušněné a otevřené radiátory.
Opálený nebo zčernalý kryt na kotli – ihned odstavit kotel a kontaktovat servis, hrozí otrava (CO).
Padání spotřebiče do poruchy, chyba – pokusit se restartovat pomocí tlačítka reset, zapamatovat si kód chyby, pokud ho spotřebič ukazuje a pokusit se zjistit, kdy chyba nastává a kontaktovat servis.
Spotřebič neohřívá vodu nebo ji ohřívá málo – nutné vyčištění a servisní kontrola spotřebiče.
Zhasínání věčného plamínku – nutné vyčištění pilotního potrubí a trysky hořáčku, doporučujeme a čistíme celý spotřebič.
Kotel vůbec nereaguje – zkontrolovat zda-li je připojen do elektrické sítě, nebo není vyhozený jistič.
Kotel často zapíná a vypíná – zvyšte teplotu pro topení, nutné nastavení plynové armatury.
Z kotle teče voda – pokud z armatury která má červený klobouček vytéká či kape voda, je nutné otočit o 180st. červeným kolečkem po směru hodinových ručiček. POZOR vytékající voda může být horká!
Stálé dopouštění vody do topení – kontrola expanzní nádoby (zajištujeme a tlakujeme při roční servisní prohlídce).
Kolísání tlaku v topení – kontrola expanzní nádoby (zajištujeme a tlakujeme při roční servisní prohlídce).