Zákazník

Staňte se i Vy naším zákazníkem a získejte řadu výhod.

  • Telefonická, servisní podpora
  • Hlášení závad 24/7 
  • Námi vyvinutý zákaznický portál, ušitý na míru našim zákazníkům
  • Zákaznický účet s detailním přehledem o Vašich spotřebičích vč. technické dokumentace
  • Servisní kniha spotřebiče s detaily každého servisu (pokud je prováděn námi)
  • Hlídání termínu servisních prohlídek
  • V případě poruchy, její urgentní oprava (4-48 hodin příjezd technika)
  • Naši zákaznici platí pouze za díly které jsou vadné (testujeme kotel né Vaší peněženku)
  • Slevu na pravidelný roční servis 

CHCI BÝT VÁŠ STÁLÝ ZÁKAZNÍK

 


 

Jak funguje náš zákaznický systém?

 

Nástěnka

Na nástěnce jsou uvedeny spotřebiče, které by měly být zkontrolovány nebo kterým se blíží plánované datum kontroly. Jsou seřazeny podle data od nejstarší poslední kontroly naším technikem.

Vedle názvu spotřebiče se zobrazuje datum kontroly. Toto datum je datum poslední kontroly naším servisem.

Spotřebiče jsou rozděleny do kategorií:

Spotřebiče, u kterých je nutná kontrola – na těchto spotřebičích by měl být proveden servis, vyčištění, kontrola funkčnosti a ověření jejich bezpečnosti.

Spotřebiče s blížícím se termínem pravidelné kontroly – tyto spotřebiče se zobrazují v předčasném termínu a blížící se doporučené pravidelné kontroly.

Tento výpis ocení majitelé, kteří u nás mají evidováno více spotřebičů na jedné adrese a tím mohou sjednotit objednávku a ušetřit tak peníze za dopravné.

U každého spotřebiče je ikonka se znakem -Info- kliknutím na tento symbol se Vám otevře detail spotřebiče, kde naleznete servisní historii a manuály.

Objednat revizi

Kliknutím na tento odkaz přejdete na objednávku roční kontroly (revize) Vašeho spotřebiče.

Vaše údaje, které se zobrazují, máme evidované v našem servisním systému a budou použity pro kontaktování zákazníka.

Adresa umístění spotřebiče je načtena z těchto údajů, pokud není zapsána v poznámce u spotřebiče. Bere se jako adresa pro naplánování výjezdu servisního technika.

Pokud vlastníte více spotřebičů, jsou zde vypsány, a ty, na kterých by měla proběhnout pravidelné kontrola, se automaticky označí. Dále se mohou, pokud jsou evidovány, ještě zobrazit další spotřebiče,  které je možné též přidat do jedné objednávky. Pokud chcete objednat servis jen na některé spotřebiče, jednoduše odtrhněte příznak “vybrat”.

Pokud jste s Vaší připravenou objednávkou spokojeni, pokračujte kliknutím na tlačítko – POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE.

Nyní se vám otevře potvrzení objednávky, kde jsou vypsány spotřebiče, které jste v předchozím kroku vybrali, nebo byly vybrány automaticky. Pokud chcete k Vaší objednávce něco sdělit, najdete ve spodní části formulář, do kterého můžete upřesnit další požadavky, či zadat upřesnění objednávky, které nám zašlete společně s objednávkou.

Kliknutím na tlačítko “dokončit” bude Vaše objednávka odeslána do našeho sytému. Chcete-li objednávku ještě upravit, klikněte na tlačítko “zpět” a vrátíte se na stránku s výběrem spotřebičů.

Vaše spotřebiče

V sekci Vaše spotřebiče najdete detailní přehled o Vašich spotřebičích, které se zobrazí na Vaší obrazovce.

Vedle názvu spotřebiče se zobrazuje datum kontroly, toto datum je datum poslední kontroly tohoto spotřebiče naším servisem.

U každého spotřebiče je ikonka se znakem -Info- kliknutím na tento symbol se Vám otevře detail spotřebiče, kde naleznete servisní historii a manuály. Dále se zobrazuje symbol klíče. Kliknutím na tento symbol systém provede přesměrování na formulář, kde můžete vytvořit objednávku pravidelné kontroly či nám nahlásit závadu nebo jen zaslat dotaz k vybranému spotřebiči a objednávku odeslat.

V případě závady se prosím pokuste rozepsat chyby a její průběh, z pohledu servisu nám to velice pomáhá a můžeme tak rychleji reagovat na její odstranění.